Stelling voor kantooropslag / archiefopslag
Kantoren stromen vol met dossiers. Dit zorgt voor behoefte aan opslagruimte in kantoor. Wilt u zelf het kantooropslag / archiefopslag realiseren? Met archiefstellingen of stellingkasten maakt u optimaal gebruik van de materialen en uw beschikbare opslagruimte. Dossiers en documenten worden overzichtelijk opgeslagen, waarbij u ook ruimte bespaart.
Waarom kantooropslag kopen bij L.P. Petersen?
Vooruitstrevend, met ervaren en deskundig personeel zien wij elke opdracht als een uitdaging om voor u de beste kwaliteit neer te zetten.
Weten wat een stelling voor kantooropslag / archiefopslag u kost?
Archiefstellingen en stellingkasten voor de kantooropslag
Archiefstellingen zijn eenvoudig in gebruik en aanpasbaar in legniveaus. Kantoormateriaal deelt u op gewenste hoogtes in om efficiënter op te slaan. Een opgeruimd kantoor oogt netjes en werkt bevorderlijk. Efficiëntie en overzicht in uw kantooropslag realiseert u met archiefstellingen van L.P. Petersen.
Goedkope kantooropslag
Wilt u de kantooropslag of archiefopslag efficiënt en goedkoop inrichten? L.P. Petersen beschikt over gebruikte stellingen. Deze beschikken, op kleine gebruikssporen na, over dezelfde kwaliteit als nieuwe stellingen. Met deze gebruikte archiefstellingen bespaart u ruim 30% aan kosten.
Uw personeel vindt makkelijk benodigde documenten en papieren in uw archiefopslag. Hierdoor besparen zij tijd aan zoeken. Archiefstellingen helpen u dus ook aan tijdsbesparingen.
Meer informatie over gebruikte stellingen ten behoeve van kantooropslag ontvangen? Neem contact op met L.P. Petersen of vraag vrijblijvend uw offerte aan!